شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۱:۴۸:۵۲

سیاری:
توسعه سواحل مکران پیشرفت دریامحور کشور را درپی دارد

باشگاه خبری فراساحل: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: با توجه به اهمیت راهبردی سواحل مکران، توسعه این سواحل پیشرفت دریامحور کشور را به دنبال دارد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین نیوز امیر دریادار حبیب الله سیاری افزود: امروز برای توسعه سواحل مکران و اقتدار دریایی باید تلاش و برنامه‌ریزی کنیم. وی با اشاره به اهمیت منطقه دوم دریایی ولایت (جاسک و بوشهر) اظهارکرد: توسعه سواحل مکران خاص این منطقه نیست بلکه برای همه کشور اثرات سازنده دارد.


سیاری بیان کرد: براساس برنامه پنج ساله ششم توسعه همه سواحل بویژه مکران در دستور کار دولت است و انتظار می‌رود با نگاه به دریا شاهد پیشرفت دریا محور کشور باشیم. وی افزود: ما باید از منابع خدادادی دریا برای پیشرفت کشور بیشتر استفاده کنیم و امیدواریم با نگاهی که وجود دارد و توجه رهبرمعظم انقلاب از سواحل و منابعی که خدا به ما داده برای پیشرفت کشور بهره‌برداری کنیم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ساحل مکران و منطقه دوم ولایت باعث پیشرفت می‌شود و هرگونه اقدام برای آبادانی نیاز به امنیت دارد.


وی اظهار کرد: به همین دلیل امنیت را باید در عرصه دریا برقرار کنیم تا همه ارگانهای دریایی بتوانند برای توسعه دریا محور کشور اقدام کنند. سیاری گفت: حضور در آبهای بین‌المللی امروز مهمترین دستاورد نیروی دریایی و بعنوان مظهر اقتدار مردم در دریا به شمار می‌رود. وی افزود: امروز خط تولید ناوشکن‌ها، ناوهای موشک‌انداز و انواع زیردریایی‌ها، تامین زیرساخت‌های سواحل مهم و استراتژیک مکران، ساخت بنادر، موج‌شکن‌ها، اسکله‌ها، تاسیسات اداری، اماکن زیستی و تامین نیروی انسانی باایمان، شجاع و با دانش فنی بالا براساس منویات رهبر معظم انقلاب دردستور کار نیروی دریایی است.


سیاری گفت: نیروی دریایی ارتش امروز با روحیه‌ای بالا توان مقابله با هرگونه تهدید در عرصه دریاها و در حیطه مسئولیت خود را دارد و در حفظ و نگهداری منابع، منافع و مرزهای آبی کشور تلاش می‌کند. وی درمورد ناوگروه سی و هفتم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: این ناوگروه هم اکنون در محدوده خلیج عدن مشغول انجام ماموریت است.
سیاری یادآور شد: ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش تاکنون نزدیک به سه هزار فروند کشتی تجاری و نفتکش را در خلیج عدن اسکورت کرده است. وی افزود: امروز به واسطه همین ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش امنیت برای راه‌های ارتباطی ما در خلیج عدن و باب المندب برقرار است.



  کد خبر : 969
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :